bahar net
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
یک شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : خادم امام زمان


 

 سه روستای اجیرلو، عربلو و ابراهیم آباد3، به شهر پارس آباد مغان ملحق شدند
فرماندار شهرستان پارس آباد از الحاق روستاهای 'اجیرلو'، 'عربلو' و 'ابراهیم آباد' شماره سه (آغدام) به شهر پارس آباد خبر داد.

 

'ولی كریمی'، روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، اظهار كرد: با ضمیمه شدن این روستاها به شهر، منبعد جزو محلات شهری محسوب می شوند و مردم ساكن در این محله های جدید همچون دیگر شهرنشینان از خدمات، امكانات و امتیازات شهری بهره مند خواهند شد.

وی، به ضرورت توسعه و عمران و خدمات رسانی به محله های جدید تاكید كرد و افزود: با تبدیل و ارتقای روستاهای یاد شده به محله شهری روند رشد و آبادانی این محله ها شتاب می گیرد. 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 2:4 ::  نويسنده : خادم امام زمان

معرفی شهرستان پارس آباد

شهر پارس آباد منطقه اي مرزي است که در جلگه اي هموار با آب و هوايي معتدل تا گرم قرار دارد . فاصله آن تا اردبيل 225 کيلومتر وجمعيت آن 138887 نفر ميباشد. جلگه پارس آباد مستعد ترين خاک و مطلوب ترين شرايط آب و هوايي را براي زراعت دامپروري و باغداري داراست. شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروري مغان بزرگترين شرکت در نوع خود در کشور و در خاورميانه با حجم عمليات زراعي دامي و صنعتي در همين شهرستان داير است همچنين وجود کارخانه قند، کمپوت سازي، مرباسازي پنبه پاک کني و کارگاه توليد لبنيات رونق خاصي به اين شهرستان داده است. 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar net و آدرس bahar64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان